torstai 5. kesäkuuta 2014

Pari sanaa vain


Tämä minun lomaviikkoni on ollut vähän puolilomaviikko, mutta onhan puolilomakin parempi kuin ei lomaa ollenkaan. Olen kuitenkin käräyttänyt nahkaani vähän, tehnyt pihahommia bikineissä, istuttanut kukkasia ja ajellut Kielolla. Olemme pulahtaneet uimaan, aloittaneet kumivenekauden ja syöneet törkeät määrät jätskiä. Mutta tärkeintä on, että minä olen alkanut rentoutua ja aivoihini on ruvennut mahtumaan taas muutakin kuin työtä. Sulokin totesi minun olevan läsnäolevampi kuin aikoihin.

Siitä huolimatta tulin tänne nyt työasioissa, sillä täytyyhän minun kertoa, että Maatuska-puuvillaa tuli lisää painosta ja kiilaferrejä voi jälleen tilata Sojalta. Niiden suosio ylitti täysin omat odotukseni ja kangas pääsi loppumaan kesken.

Olen tosi iloinen siitä, että ferret ovat käyneet kaupaksi. Mutta onko se mikään ihme? Mahdottoman monikäyttöinen vaate sopii niin arkeen kuin juhlaan. Sitä voi pitää mekkona tai farkkujen kanssa tunikana. Ja se näyttää muuten hyvältä myös rintojen alle asetetun vyön kanssa, jos joku vielä epäilee, että malli saa ihmisen näyttämään raskaanaolevalta.

Näissä tunnelmissa kipitän nyt pihalle nauttimaan ihanasta kesästä ja semilomastani!

Ei kommentteja: